Dekarbonizace motorů Liberec

FORD FOCUS

Takto vapadal zakarbonovaný motor Ford Focus běžným provozem. Rok výroby 2008. Obsah 1.6, 80 kw. Najeto 171000 km. Dále bylo vše dočištěno strojní dekarbonizací BG.

20171023_090547
20171027_141421
20171116_162634
20171116_162647
20171116_162654
20171116_162701
20171116_162715
20171116_162722
20171116_162730
20171117_092336
20171118_082526
20171123_143301
20171123_143314
20171123_143348
20171123_153318
20171123_153323
20171124_090557
20171124_090746
20171124_103834
20171124_103919
20171124_140806


CHEVROLET

Takto vypadal vnitřek motoru u Chevroletu Orlanda 1.8 benzín. Najeto 70000 km. (Totálně zakarbonovaný a ucpaný včetně mazacích kanálů). U auta byl pravidelně měněn olej po 15000 km. Bohužel v tomto servise používají hodně nekvalitní (pajcované "značkové" oleje !!!). A toto je výsledek!

DSC_4869.JPG
DSC_4872.JPG
DSC_4876.JPG
DSCN4831.JPG
DSCN4836.JPG
DSCN4838.JPG
DSCN4848.JPG
DSCN4864.JPG
DSCN5024.JPG
DSCN5025.JPG
DSCN5027.JPG
DSCN5061.JPG


MAZDA 6

Další ukázka, co dokáže způsobit karbon v motoru a nekvalitní motorový olej. V tomto případě dokázal karbon ve spojení s nekvalitním olejem úplně vydřít vačkovou hřídel. Jak je vidět na fotkách.

20170116_133105
20170116_151941
20170117_102335
20170118_095158
20170118_095223
20170118_095231
20170118_095235
20170118_095249


PEUGEOT BOXER

Zákazník si stěžoval na kolísání a zhášení naftového motoru. Diagnostikovali jsme mu tyto závady: Špatný regulační ventil a špatné vstřikovací trysky, které jsou při těchto naměřených hodnotách na výměnu nebo repas (měly by mít max do 1.00 mm3 při provozní teplotě). Na prvním obrázku jsou vidět korekční hodnoty jednotlivých vstřikovačů. Dva z nich mají vysokou vstřikovací dávku a dva oproti nim menší.
Po naší dekarbonizaci pomocí přístroje a přípravků BG se při provozní teplotě jednotlivé hodnoty srovnaly (zákazníkovi jsme díky úspěšné profesionální dekarbonizaci ušetřili cca 28000 Kč za nové vstřiky, popřípadě repasované cca 14000 Kč). Motor jde po zákroku plynule a vyrovnaně, s nižší spotřebou.

20170218_090247
20170218_095448
20170218_112030


ŠKODA OCTÁVIA 2

Na těchto fotografiích je ukázkově vidět, jak se při dekarbonizaci palivové soustavy a po nastartování motoru uvolnily nečistoty a karbon. Vrchní černá kapalina v nádobě, která se dostává zpět do nádoby přepadem při cirkulaci chemie v palivové soustavě. Následně pro porovnání hodnoty jednotlivých vstřiků před dekarbonizací a po ní. Hlavně na druhém válci je vidět, jak je hodnota vstřikovací dávky třikrát menší. Zákazník si bude určitě velice pochvalovat nižší spotřebu paliva a hladší chod motoru.

1
2
3
4
5


UKÁZKA ZAKARBONOVÁNÍ

Takto vypadá škrtící klapka 1.9 TDI.

35992736_2151943371500876_1721906119007272960_n
36234783_2151943271500886_8157085490101616640_n


Vládne dost špatný názor, že karbon utěsňuje! Hodně lidí si myslí, že když karbon nechá odstranit, že se tím jejich motor naopak poškodí. Je to vážně chybný názor!! Karbon je vážným nepřítelem vašeho motoru a už podle jeho názvu jde o něco velice tvrdého a špatně zničitelného.

Karbon se pomalu začne nanášet na spoustu částí v motoru, které ucpává a poté dochází ke špatnému proudění plynů a kapalin v motoru, a tím se pomalu začne ztrácet výkon a nárůstá spotřeba paliva. Aby jsme dohnali ztracený výkon, musíme více šlapat na plyn. Karbon je velice tvrdý a vydírá kovové součásti v motoru, a proto dochází k rychlejšímu opatřebení a poškození. Je to podobné, jako když budete používat kotel na tuhá paliva, který se za čas zanese sazemi a přestane mít tah. Tím ztrácí výkon hoření a v důsledku rapidně stoupá spotřeba paliva. V tomto případě se musí vyčistit, zbavit usazenin (karbonu a sazí) a teprve poté se navrátí jeho správný účinek. I přední výrobci motorových olejů a paliv vědí, že karbon je velice vážný nepřítel Vašeho motoru. Proto se tyto kvalitnější motorové oleje a paliva vyznačují vyšší rozpustností karbonu a tím i více chrání Váš motor. I přes použití těch nejkvalitnějších olejů a paliv se v motoru karbon pomalu ukládá. Na jeho odstranění se musí použít speciální přístroje a speciální koncentrované kapaliny.

certifikát BG - Dekarbonizace motorů
 
servis vstřikovacího systému

Výhody dekarbonizace a použití přípravků BG

  • odstranění karbonu a ostatních úsad z palivového systému
  • odstranění karbonu ze vstřikovačů a ventilů
  • odstranění úsad ze spalovacího prostoru a výfukového traktu
  • odstanění úsad z turbodmychadla a katalyzátoru
  • navázání vody z paliva a palivového systému
  • zabránění zamrzání paliva
  • zamezení tvorby koroze v palivovém systému
  • prodloužená životnost vstřikovačů
  • snížení spotřeby pohonných hmot
  • snížení emisí
  • klidný a vyrovnaný chod motoru
  • předcházení vážných starostí a problémů s motorem

Nevýhody

  • žádné